En undring bara...

Alltså, varför börjar det att lukta så underligt när fler än två karlar befinner sig i ett och samma rum? Min karl sitter just nu med två andra karlar och spelar Xbox. Jag skulle bara gå ut från sovrummet, där jag sitter, till badrummet för att hänga upp mitt badlakan, och så fort jag öppnade sovrumsdörren slog den här underliga lukten emot mig. Vad är det för lukt? Kan inte riktigt beskriva den. Är det testosteron som luktar? Är det verkligen så testosteron luktar? Eller är det en rapar? Fisar? Svett? En kombination? Jag vet inte, och jag vet inte heller om det luktar illa. Det luktar bara...annorlunda.

Min lillebror brukade ha lan hemma i sitt rum med sina kompisar när jag bodde hemma hos mamma. Efter en lannatt kunde man knappt gå in i hans rum för att det luktade så konstigt. En instängd, kvävande lukt, med basnot av pubbekille. Troligen. För jag vet inte riktigt vad det luktar.


Kommer inte direkt någonvart med mina funderingar... Men det är så jävla konstigt bara.

Feedback
Postat av: Anonym

hasch?

2010-10-09 @ 00:33:42
Postat av: Märta svarar:

Det är väl inte bara killar som röker på?

2010-10-09 @ 00:44:09
URL: http://marekal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0